Alternative content

koszyk zaloguj

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych

Reha Plus na Facebook`u

Terapia metodą McKenzie

To jedna z bardzo powszechnie stosowanych obecnie metod terapeutycznych. Stosowana w przypadkach dolegliwości bólowych kręgosłupa powstałych na skutek urazu lub zespołów przeciążeniowych. Metoda ta także znajduje swoje zastosowanie w terapii bólu pojawiającego się w przebiegu zmian zwyrodnieniowych.

Praca z pacjentem według metody McKenzie składa ma na celu zmniejszenie lub eliminacje jego dolegliwości bólowych i składa się z dwóch faz:

- diagnostyki dokonywanej przez Certyfikowanego Terapeutę polegającej na identyfikacji struktur generującej ból na podstawie analizę biomechaniczną ruchu
- terapii polegającej na ćwiczeniach dobranych na podstawie badania pacjenta oraz oddziaływaniach manualnych i pracy nad systemem kontroli posturalnej.

Celem nadrzędnym metody McKenzie jest przywrócenie możliwe pełnej funkcji zaburzonym strukturom, a tym samym zabezpieczenie pacjenta przed kolejnym pojawieniem się problemu bólowego.

Przy właściwie dobranym programie terapii, odpowiedniej ilości czasu pracy z pacjentem metoda ta pozwala na redukcję objawów oraz samodzielne radzenie sobie z bólem.
Metoda McKenzie, zarówno pod względem diagnostycznym jak i terapeutycznym znakomicie uzupełnia się w leczeniu pacjentów bólowych z innymi metodami takimi jak PNF czy Terapia Manualna

pl  en  de  france

24 kwiecień 2015

Posiadamy ostatnie wolne miejsca na PNF Rozwijający (1972) w Krakowie

* 25.05 - 29.05.2015

prowadzący: Angela Oldenburg

22 kwiecień 2015

Posiadamy ostatnie wolne miejsca na PNF Podstawowy (1957) w Krakowie

* 30.05 - 03.06.2015
* 14.07 - 19.07.2015

prowadzący: Brigitte Mayer

Zapraszamy do zapisu

Zapraszamy do zapoznania się z programem konferencji Polskiego Towarzystwa Uroginekologicznego

szczegóły tutaj

Rozpoczęła się inicjatywa obywatelska projektu ustawy o zawodzie fizjoterapeuty

szczegóły tutaj

24 luty 2015

Uruchomiliśmy zapisy do nowej grupy szkolenia „Terapia manualna – szkoła niemiecka” w Krakowie.

* 27.10 - 31.10.2015

09 styczeń 2015

Wkładki ortopedyczne w koncepcji Balkefors’a – szkolenie podstawowe (2176) w Krakowie w dniach
14.11 – 15.11.2015 r.