Nasz sklep został przeniesiony pod nowy adres

BTL-5110 Laser 1-kanałowy aparat do laseroterapii z możliwością rozbudowy

BTL-5110 Laser

1-kanałowy aparat do laseroterapii z możliwością rozbudowy

podstawowe właściwości

• 1-kanałowy aparat do laseroterapii z ekranem dotykowym
  • Duży ekran dotykowy
  • Programy dla różnych dziedzin medycznych (rehabilitacja, ortopedia, medycyna sportowa, stomatologia, ginekologia, dermatologia, laryngologia, pediatria, praktyka lekarska)
  • Programy użytkownika
  • Encyklopedia terapeutyczna
  • Kartoteka pacjentów
  • BTL-5000 System ModułowyTM - możliwość dalszej rozbudowy
  • Identyfikacja i test akcesoriów
  • Możliwość wyboru koloru obudowy
  • Identyfikacja i test podłączonych sond laserowych i prysznicowych
  • Szeroki wybór sond laserowych: czerwone 685nm/30-50mW, podczerwone 830nm/50-400mW
  • Szeroki wybór sond prysznicowych (czerwone, podczerwone, łączone) do 1800mW
  • Wybór optycznych urządzeń do laryngologii, urologii i ginekologii
  • Połączenie z komputerem PC (do uaktualnień oprogramowania)
  • Wielojęzyczne menu
  • Stolik do aparatu (opcja)

parametry terapii

laseroterapia

• Współczynnik wypełniania: 10-90%, regulacja co 10%
  • Tryb ciągły i impulsowy (modulacja częstotliwości 0-10 000 Hz)
  • Częstotliwości Nogiera i EAV

lista terapii

rehabilitacja

ból ścięgna Achillesa, znieczulenie, zapalenie stawu, reumatyczne zapalenie stawu, dnawe zapalenie stawu, choroba zwyrodnieniowa stawu, zapalenie kaletki, ostroga piętowa, stłuczenie, odleżyna, skręcenie, entesopatia, zapalenie nadkłykcia, krwiak, chondriopatia rzepki, stwardnienie plastyczne prącia, rwa kulszowa, migrena, choroba Dupuytrena, zwiotczenie mięśni (rozkurcz), nerwoból, obrzęk, niedowład nerwu twarzowego, ból okolicy krzyżowej, bóle rdzenia kręgowego (dorsalgia), zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa, zespół cieśni nadgarstka, zespół Tietza, zespół tętnic kręgowych, patologia ścięgien, zapalenie pochewki ścięgna

stomatologia

'zapalenie zębodołu, działanie przeciwbólowe, ognisko zapalne (infekcyjne), afty (pleśniawka), próchnica, bliznowiec, świeża blizna, stłuczenie, odleżyna, utrudnione ząbkowanie - zwalczanie bólu, zapalenie dziąseł, opryszczka, przekrwienie miazgi zęba, nadwrażliwość ząbkowania, choroba skroniowo-żuchwowa, parodontoza, zapalenie ozębnej, miazga otwarta, zapalenie miazgi zęba, gojenie pooperayjne

dermatologia

trądzik, łysienie (wypadanie włosów), bilznowiec, świeża blizna, oparzenie, odleżyna, zapalenie skóry, zapalenie okołowargowe skóry, wyprysk, czyrak, krwiak, opryszczka prosta, półpasiec, liszaj płaski, trądzik różowaty, gojenie pooperacyjne, rozstępy, wrzód goleni

ginekologia

ropień gruczołu Bartoliniego, bolesne miesiączkowanie, ostre zapalenie szyjki macicy, bliznowiec, świeża blizna, zapalenie pochwy ostre, zapalenie pochwy przewlekłe, gojenie po konizacji szyjki macicy, zapalenie pęcherza moczowego,

ENT

świeża blizna, czyrak, opryszczka, ostre zapalenie ucha środkowego, przewlekłe zapalenie ucha środkowego, pourazowe rozerwanie błony bębenkowej, zapalenie gardła, naczynioruchowy nieżyt nosa, gojenie pooperacyjne, gojenie po trepanacji, zapalenie zatok, szum w uszach, wycięcie migdałków, zapalenie migdałków, zapalenie migdałków i krtani

neurologia

zwalczanie bólu, ostroga piętowa, entesopatia, stwardnienie plastyczne prącia, rwa kulszowa, migrena, choroba Dupuytrena, nerwoból, nerwoból nerwu trójdzielnego, niedowład nerwu twarzowego, ból okolicy krzyżowej, bóle rdzenia kręgowego (dorsalgia), szum w uszach

ortopedia

ból ścięgna Achillesa, zapalenie kaletki, ostroga piętowa, skręcenie, zapalenie nadkłykcia, chondropatia rzepki, patologia ścięgien, zapalenie pochewki ścięgna

pediatria

trądzik, zwalczanie bólu, afta (aftowe zapalenie jamy ustnej), bliznowiec, świeża blizna, oparzenie, stłuczenie, zapalenie skóry, wyprysk, czyrak, krwiak, opryszczka, liszaj płaski, obrzęk, świąd, gojenie pooperacyjne

praktyka lekarska

trądzik, afta (aftowe zapalenie jamy ustnej), bliznowiec, świeża blizna, oparzenie, stłuczenie, odleżyna, zapalenie skóry, wyprysk, czyrak, krwiak, opryszczka, liszaj płaski, obrzęk, świąd, gojenie pooperacyjne, rozstępy, wrzód goleni

medycyna sportowa

ból ścięgna Achillesa, zapalenie kaletki, stłuczenie, chondropatia rzepki, dorsalgia - bóle rdzenia kręgowego, skręcenie, entesopatia, zapalenie nadkłykcia, krwiak, rwa kulszowa, relaksacja mięśni, obrzęk, ból okolicy krzyżowej, patologia ścięgien, zapalenie pochewki ścięgna

wellness

zwiotczenie mięśni (rozkurcz), ból mięśni, obrzęk, zwalczanie bólu, patologia ścięgna, zapalenie kaletki, ból ścięgna Achillesa, entesopatia, krwiak, świeża blizna, łysienie, półpasiec, stłuczenie, oparzenie

parametry techniczne

Zasilanie