Alternative content

koszyk zaloguj

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych

Reha Plus na Facebook`u

Terapia metodą McKenzie

To jedna z bardzo powszechnie stosowanych obecnie metod terapeutycznych. Stosowana w przypadkach dolegliwości bólowych kręgosłupa powstałych na skutek urazu lub zespołów przeciążeniowych. Metoda ta także znajduje swoje zastosowanie w terapii bólu pojawiającego się w przebiegu zmian zwyrodnieniowych.

Praca z pacjentem według metody McKenzie składa ma na celu zmniejszenie lub eliminacje jego dolegliwości bólowych i składa się z dwóch faz:

- diagnostyki dokonywanej przez Certyfikowanego Terapeutę polegającej na identyfikacji struktur generującej ból na podstawie analizę biomechaniczną ruchu
- terapii polegającej na ćwiczeniach dobranych na podstawie badania pacjenta oraz oddziaływaniach manualnych i pracy nad systemem kontroli posturalnej.

Celem nadrzędnym metody McKenzie jest przywrócenie możliwe pełnej funkcji zaburzonym strukturom, a tym samym zabezpieczenie pacjenta przed kolejnym pojawieniem się problemu bólowego.

Przy właściwie dobranym programie terapii, odpowiedniej ilości czasu pracy z pacjentem metoda ta pozwala na redukcję objawów oraz samodzielne radzenie sobie z bólem.
Metoda McKenzie, zarówno pod względem diagnostycznym jak i terapeutycznym znakomicie uzupełnia się w leczeniu pacjentów bólowych z innymi metodami takimi jak PNF czy Terapia Manualna

pl  en  de  france

Firma Reha Plus wyprodukowała film popierający ustawę o zawodzie fizjoterapeuty

Kliknij aby oglądnąć

08 maj 2015

Posiadamy ostanie wolne miejsca na Manipulacje (2061) w Krakowie

* 01.06 - 04.06.2015

prowadzący: Tomas Lihagen

08 maj 2015

Posiadamy ostatnie wolne miejsca na Nietrzymanie moczu i obniżenie narządów miednicy mniejszej, pesary i techniki operacyjne (2192) w Krakowie

* 25.06 - 27.06.2015

prowadzący: dr n.med. Paweł Szymanowski

Zapraszamy do zapisu

Zapraszamy do zapoznania się z programem konferencji Polskiego Towarzystwa Uroginekologicznego

szczegóły tutaj

Rozpoczęła się inicjatywa obywatelska projektu ustawy o zawodzie fizjoterapeuty

szczegóły tutaj

24 luty 2015

Uruchomiliśmy zapisy do nowej grupy szkolenia „Terapia manualna – szkoła niemiecka” w Krakowie.

* 27.10 - 31.10.2015

09 styczeń 2015

Wkładki ortopedyczne w koncepcji Balkefors’a – szkolenie podstawowe (2176) w Krakowie w dniach
14.11 – 15.11.2015 r.